بخشیدن از گرفتن فرخنده تر است .



کتاب مقدس



بخشیدن از گرفتن فرخنده تر است

هیچ دانش یا علمی مهم تر و با ارزشتر از پیام شادی آور کتاب مقدس نیست . این گنجینه الهی ، هدیه ای است پرارزش که مایه دلگرمی و شادی ماست و شادی ما زمانی افزون میگردد که این پیام را با دیگران نیز سهیم شویم .
چگونه میتوان عشق و علاقه خود را به پیام الهی عمیق تر کرد ؟


لازم است در حین خواندن کتاب مقدس هر از گاه تاملی کرده در مورد آنچه خوانده اید تفکر کنید . آنوقت میتوانید خود را در کنار عیسی مسیح زمانیکه بر زمین بود ، تصور نمائید . ما امروزه در نیای پر از تشویش و بازیهای سیاسی و مذاهب پوچ زندگی میکنیم که هیچ برنامه و امید درستی برای آینده ندارند ولی کلام خدا ما را تقویت میکند و میگوید : « آسمانی جدید و زمین جدیدی » بوجود خواهد آمد که پر از صلح و سلامتی خواهد بود . کتاب مکاشفه یوحنا این پیام  امیدبخش آینده  را به تمام انسانهای روی زمین میدهد .

به این موضوع فکر کنید که زندگی آینده و نیکوی انسانها چقدر متفاوت با دنیای امروزی خواهد بود ! امروزه مسیحیان در سرتاسر دنیای خبر خوش را موعظه و تدریس میکنند تا مردم از سیاستهای غلط ، رشوه گیری ، مذاهب کاذب که با تعصب و زور میخواهند دیگران را  مذهبی کنند ، مقام پرستان و خودخواهان ، جنگ و ظلم و تجاوز ، تنفر و خشونت دوری کنند .

پیام خوش کتاب مقدس برابری ، مهر و محبت ، دوستی و صلح است . آیا شما هم میخواهید در صلح جهانی ما پیشقدم شوید ؟ بنابراین کلام خدا را با ما مطالعه کنید تا با کسب دانش دقیق فرای آنچه شما خوانده اید ، برادر نیکوی ما شوید .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نگاهی دوباره به شخصیت مریم مجدلیه

پادشاهی خدا چیست ؟

ناصره ، شهری واقعی